ابزارهای کوچک کننده بینی

آیا استفاده از دستگاه ها یا ابزارهای کوچک کننده بینی توصیه می شود و صحت کارکرد این دستگاه ها مورد تایید است؟

امروزه در بازارهای داخلی تبلیغات زیادی در مورد انواع ابزارهای کوچک کننده بینی می شود، که عمدتاً بسیار وسوسه برانگیز هستند.

انواع بسیاری از قبیل دستگاه کوچک کننده الکتریکی، چسب کوچک کننده، گیره بینی، کرم کوچک کننده و غیره در ایران به فروش می رسند.

چند نکته در این زمینه وجود دارد که قابل بررسی هستند:

  • اولا: در هیچ مرجع علمی قابل استنادی استفاده از چنین دستگاه هایی پیشنهاد نشده است و هیچ منبع یا حتی مقاله معتبری در زمینه استفاده از این قبیل دستگاهها وجود ندارد.
  • دوما: تبلیغ این دستگاه ها اکثراً در شبکه های ماهواره ای انجام می شود ، که به دلیل عدم نظارت قانونی بر محتوای تبلیغ آنها ، مطالب خلاف واقع بسیاری را با هدف سودآوری و بدون در نظر گرفتن اصول اخلاقی عنوان می کنند .
    اگر چه در بسیاری مواقع حرف هایی از تضمین کارکرد کالای مورد نظر عنوان می شود ،ولی در عالم واقع کسی پاسخگوی مصرف کننده این کالاهای تقلبی نیست.

 

ابزارهای کوچک کننده بینی
ابزارهای کوچک کننده بینی

 

  • سوما: به اقرار تمام کسانی که جراحی زیبایی انجام می دهند ، جراحی زیبایی بینی پیچیده ترین جراحی زیبایی بدن انسان است و حتی ماهرترین جراحان زیبایی بینی در دنیا نیز نمی توانند ادعا کنند که همه انواع بینی ها را می توانند با موفقیت بالایی عمل کنند ، چه رسد به اینکه کسی بخواهد با استفاده از یک وسیله پیش پا افتاده یکی از بغرنج ترین مسایل جراحی زیبایی بینی را حل کند!

اگر در مورد آناتومی بینی اطلاع داشته باشید برای تغییر در اندازه و شکل بینی ، لازم است در پوست ، بافت و استخوان بینی تغییرات را اعمال کرد و این امر بدون انجام جراحی امکان پذیر نیست . 

البته روش های نیز با عنوان عمل بینی بدون جراحی بینی وجود دارد که با استفاده از تزریق ژل ، چربی و بوتاکس یکسری تغییرات محدود را انجام می دهد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *