ترکاندن جوش روی بینی و آسیب های آن موضوعی است که در این مطلب به آن می پردازیم. ترکاندن جوش روی بینی و آسیب های آن برای سلامت عمومی بدن و زیبایی پوست صورت به دلیل قرار داشتن بینی در محدوده مثلث مرگ صورت از اهمیت زیادی برخوردار است .

واژه جوش برای بسیاری از ما یادآور خاطرات بد است ، مخصوصا زمانی که خود را آماده یک جشن و مهمانی می کنیم و یک جوش سرزده در حساس ترین جای صورت یعنی بینی ، سبز می شود .

خیلی از خانم ها تبحر زیادی در ترکاندن جوش دارند و این روش را یک روش مطمئن برای از بین بردن جوش می دانند ، شاید شما هم امتحان کرده باشید ولی حتما فهمیده اید که ترکاندن جوش نتیجه عکس دارد .

اینکه چرا جوش می زنیم دلایل زیادی دارد ولی اینکه درست قبل از یک مهمانی مهم جوش می زنیم یعنی استرس در این موضوع دخیل است.

ما در مقاله ای جدا به روش های درمان جوش روی بینی پرداخته ایم تا راه حل های مطمئن و نتیجه بخش را برای رهایی از جوش روی بینی به شما بدهیم.

ترکاندن جوش روی بینی و آسیب های آن

  • وقتی سعی در ترکاندن جوش روی بینی می کنید باعث پارگی پوست می شوید و این یعنی باز شدن یک راه برای انتقال باکتری های دست به زخم ، که می تواند موجب عفونت شود.
  • آیا در مورد مثلث مرگ یا مثلث خطرناک صورت چیزی می دانید ؟ منطقه ای در نواحی اطراف بینی وجود دارد که مثلث مرگ نامیده می شود . قاعده این مثلث در ناحیه لب ها و راس آن بین دو چشم است .
    ترکاندن جوش روی بینی و آسیب های آن
    ترکاندن جوش روی بینی و آسیب های آن

    عفونت در این منطقه می تواند به طور مستقیم به مغز و مرکز عصبی انسان منتقل شود و خطر مرگ را به دنبال داشته باشد .
    رگ های خونی مثلث خطرناک صورت (اطراف بینی ، دهان و چشم ها) به پشت سر و پایه مغز متصل هستند و باکتری هایی که وارد صورت می شوند می توانند به راحتی به مغز راه پیدا کنند و خطرآفرین شوند .

  • خالی کردن جوش روی بینی با دست باعث ایجاد زخم می شود و این زخم ممکن است به یک لک تبدیل شده و روی پوستتان جا خوش کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *