تفاوت های میان جراحی بینی در مردان و زنان

تفاوت های میان جراحی بینی در مردان و زنان موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. به دلیل تفاوت اجزای چهره زنان و مردان ،جراحی بینی در بین این دو متفاوت خواهد بود.

نتیجه حاصل از عمل بینی نیز باید به گونه ای باشد که متناسب با چهره مردانه و چهره زنانه جلوه کند. تفاوت موجود در بینی زنان و مردان معمولا در ظاهر و فرم بینی پس از انجام عمل است.

شکل و ظاهر بینی در زیبایی چهره انسان نقش مهمی دارد. بعضی از افراد به صورت مادرزادی دارای بینی زیبایی هستند که با سایر اجزای صورت آنها متناسب است.

عمل بینی برای افرادی که از داشتن بینی بزرگ ( بینی گوشتی یا استخوانی ) رنج می برند مناسب است.

بعضی از زنان و مردان هم با داشتن مشکلات گوناگون مانند انحراف تیغه بینی ، مشکلات تنفسی، اصابت ضربه در تصادف، دعوا و مشاجرات یا هر واقعه دیگری ناگزیرند عمل بینی را انجام دهند.

تفاوت هایی در عمل زیبایی بینی زنان و مردان وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

تفاوت های میان جراحی بینی در مردان و زنان

تفاوت های میان جراحی بینی در مردان و زنان

تفاوت در ساختار بینی زنان و مردان

به طور کلی بینی خانم ها و آقایان از لحاظ ساختاری با هم متفاوت است. اسکلت بینی آقایان برجسته تر و درشت تر از زنان است و پهنای بینی در آقایان بیشتر از خانم ها می باشد.

ارتفاع بینی نیز در خانم ها کمی کوتاه تر از آقایان است که در زیبایی فرم بینی تاثیر زیادی دارد. از لحاظ پوست صورت و به دنبال آن بینی، پوست صورت آقایان ضخیم تر از بانوان است که این موضوع در مشاهده نتیجه جراحی هم متفاوت خواهد بود.

معمولاً خانم ها بینی ظریف تر و باریک تری را می پسندند که متناسب با ظرافت اجزای چهره آنها باشد، اما در آقایان ظرافت بینی مناسب نیست و به چهره آنها حالت زنانه می‌دهد. ناگفته نماند با توجه به عوامل ژنتیکی و همین‌طور نژاد افراد، ظاهر بینی نیز متفاوت است.

تفاوت در سلیقه مردان و زنان در عمل بینی

خانم ها دوست دارند نتیجه عمل بینی ظریف، اندکی خمیده و سربالا باشد، در حالی که آقایان داشتن بینی اندکی حجیم و محکم با اندکی غضروف را می پسندند.

زاویه بینی با لب در آقایان و خانم ها متفاوت است و همچنین بالا بودن سر بینی در خانم ها بیشتر از آقایان باید باشد زیرا سربالا بودن بینی ظاهر زیبایی برای چهره آقایان نخواهد داشت.

خانم ها به داشتن خمیدگی اندکی بر روی بینی تمایل زیادی دارند در حالی که آقایان داشتن بینی صافتر را ترجیح می دهند.

هنگامی که تصمیم به انجام عمل بینی می گیرید از داشتن انتظارات نابجا در فرم بینی و پیش بینی ظاهر عجیب و غیرطبیعی خودداری کنید.

تا حدودی در این مقاله با تفاوت های میان جراحی بینی در مردان و زنان آگاه شدید

نکته : قبل از عمل بینی حتما با پزشک خود مشورت کنید نظر پزشک با توجه به تجربه می تواند نقش مهمی در زیبایی بینی شما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *