در این مطلب می خواهیم در رابطه با اشتباهات رایج درباره جراحی بینی صحبت کنیم تا شما عزیزان با اطلاعات درست و کافی برای انجام عمل اقدام کنید.

شایعات پیرامون عمل بینی عبارت اند از :

1 _ عمل بینی بسیار ساده و راحت است :

برخلاف شایعات ایجاد شده عمل بینی یکی از پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین جراحی های زیبایی می باشد که برای به دست آمدن نتیجه دلخواه به تجربه و مهارت کافی نیاز دارد.

2 _ اشتباهات رایج درباره جراحی بینی ( بینی عمل شده غیرطبیعی به نظر می رسد ) :

همانطور که در مطالب گذشته توضیح دادیم به طور کلی جراحی بینی به دو شکل طبیعی و فانتزی انجام می شود که در جراحی بینی طبیعی تنها عیوب بینی برطرف شده اما در جراحی بینی فانتزی علاوه بر اصلاح عیوب بینی نوک بینی سربالا می شود.

3 _ هر جراح زیبایی قادر به عمل بینی است :

همه جراحان زیبایی می توانند عمل بینی انجام دهند اما با توجه به اینکه ساختار بینی پیچیده و شامل استخوان و غضروف های زیادی می باشد بهتر است عمل بینی توسط متخصص انجام شده تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

اشتباهات رایج درباره جراحی بینی
اشتباهات رایج درباره جراحی بینی

4 _ بینی صرفا یک عمل زیبایی است :

اینکه جراحی بینی تنها به منظور زیبایی انجام می شود یک تصور غلط است. بسیاری از افراد جهت رفع عیوب بینی خود مانند انحراف تیغه بینی که مسیر تنفس را مسدود می کند برای انجام عمل بینی اقدام می کنند که در صورت تمایل می توانند به صورت همزمان عمل زیبایی هم انجام دهند.

5 _ بینی بیمار شبیه بینی سلبرتی ها می شود :

بیمار به هیچ عنوان نباید بینی خود را با عمل بینی بازیگران مقایسه کند چرا که تناسب چهره هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال بینی سربالا فلان بازیگر برای طرف خوشایند است اما ممکن است همان فرم بینی برای چهره وی مناسب نباشد.

6 _ اشتباهات رایج درباره جراحی بینی ( بیمه هیچ هزینه ای را تقبل نمی کند ) :

این تصور در رابطه با جراحی زیبایی بینی درست است اما اگر بینی بیمار دچار یکی از مشکلات ساختاری و عملکردی مانند انحراف تیغه بینی ، پولیپ بینی و غیره باشد بیمه مقداری از هزینه عمل را پردخت می کند.

7 _ عوارض ناشی از عمل بسیار وحشتناک است :

با توجه به پیچیده و سنگین بودن جراحی بینی عوارض جانبی مانند کبودی و تورم برای فرد به وجود می آید که کاملا طبیعی است. این عوارض با انجم مراقبت های لازم معمولا پس از یک هفته به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *