برجسته کردن گونه شامل مجموعه دستورالعمل های زیبایی برای کسانی است که از حجم گونه های خود ناراضی هستند. به کمک افزایش حجم گونه می توان شکل و حجم گونه ها را اصلاح کرد و باعث زیبایی کلی صورت شد. گونه های توخالی یا صاف ممکن است شما را بزرگتر از سن واقعی تان نشان دهد ، در صورتی که هیچکس نمی خواهد بزرگتر از سن واقعی خود نشان دهد.

روش های مختلفی برای افزایش حجم گونه ها در دنیا معرفی شده که مهمترین وجه تمایز بین این روش ها ، میزان ماندگاری شان است .

افراد مناسب برای گونه گذاری

  • افرادی که گونه های پر و حجیم خود را از دست داده اند : یکی از مهمترین دلایل کاهش حجم گونه ها بالا رفتن سن است که رابطه مستقیمی با کم شدن چربی پوست دارد .
    دلیل دیگر توخالی شدن گونه ، از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن است که نتیجه آن ضعیف شدن گونه ها است .
  • افرادی که به صورت ژنتیکی گونه های تخت و توخالی دارند .
  • دارای سلامت عمومی هستند .
  • افرادی که گونه های افتاده و آویزان دارند .

روش های افزایش حجم گونه

1- روش های موقت : ماندگاری این روش ها چیزی حدود 6 ماه است . روش های موقت بدون جراحی و بیهوشی انجام می شوند در نتیجه عوارض کمتری نسبت به سایر روش ها دارند .

  • تزریق ژل به گونه : حتما باید یک کلینیک معتبر و پزشک باتجربه را برای اینکار انتخاب کنید .  تزریق ژل های تقلبی توسط افراد غیر متخصص ، فاجعه به بار می آورد .
  • لیفت گونه با نخ : در گونه های افتاده که پوست خاصیت کشسانی خود را از دست داده ، از این روش استفاده می شود .

2- روش های دائم : اگر نمی خواهید چند ماه یکبار تزریق گونه های خود را تمدید کنید و به دنبال روشی ماندگارتر می گردید باید روش های دائم را که با جراحی همراه است انتخاب کنید .

  • پروتز گونه : یا کاشت گونه ثابت کرده است که یک عمل جراحی زیبایی ایمن ،کم خطر ، کم هزینه و قابل پیش بینی است .
  • تزریق چربی به گونه : این روش دو مرحله ایست : ابتدا چربی از ناحیه شکم یا پهلو خارج می شود و پس از آماده سازی های لازم ، به گونه ها تزریق می شود .

 

برجسته کردن گونه
برجسته کردن گونه

 

عوارض جانبی برجسته کردن گونه

با توجه به روشی که برای حجم دادن به گونه ها انتخاب می کنید ، عوارض متفاوت هستند اما به طور کلی در روش هایی که با جراحی همراه است به دلیل بیهوشی ، برش و بخیه ، عوارض بیهوشی و عفونت وجود دارد .

در ژل ها امکان پس زدگی وجود دارد یعنی بدن نسبت به ژل واکنش نشان دهد .  برای روش تزریق چربی هم در بدن فرد باید امکان برداشت چربی وجود داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *