تزریق فیلر زیر چشم : درمان گودی و سیاهی زیر چشم

امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان به دلایل مختلفی مانند افزایش سن ، شیوه زندگی نادرست ، تغذیه ناسالم ، مصرف سیگار و الکل ، استرس و غیره زیر چشم هایشان گود و سیاه می شود که این امر تاثیر زیادی در کاهش زیبایی چهره دارد. تزریق فیلر زیر چشم یکی از روش های ایمن و بدون جراحی درمان گودی و سیاهی زیر چشم می باشد. اگر شما نیز دچار این مشکل هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

درمان گودی زیر چشم با تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

ابتدا برای اینکه هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نکنید با استفاده از کرم های موضعی محل تزریق را بیحس می کنند سپس پزشک با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و مخصوص فیلر ( پرکننده ) را به زیر چشم های شما تزریق می کند.

تزریق فیلر چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟

• تمامی مراحل درمان در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود.
  • با توجه به عدم استفاده از بیهوشی ، برش و بخیه عوارض جانبی کمتری دارد.
  • دوران نقاهت آن بسیار کوتاه و بدون مشکل می باشد.
  • نتایج عمل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است.
  • بلافاصله پس از تزریق می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید.
  • تزریق فیلر زیر چشم هزینه زیادی ندارد.
  • تنها عیب این روش موقتی بودن آن است که هر شش ماه یکبار به ترمیم نیاز دارد.
تزریق فیلر زیر چشم

عوارض فیلر زیر چشم چیست؟

به دلیل استفاده از سوزن عوارض جانبی همچون کبودی ، تورم ، التهاب و قرمزی به همراه خواهید داشت که کاملا طبیعی بوده و پس از مدت کوتاهی خود به خود از بین می رود. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت تزریق بیش از حد و یا استفاده از فیلر نامرغوب عوارض جدی مانند عفونت ، واکنش آلرژیک بدن ، جا به جا شدن فیلر و غیره ایجاد می شود بنابراین قبل از اقدام درباره کلینیک مورد نظرتان به خوبی تحقیق کرده و هرگز گول تبلیغات ارزان قیمت را نخورید.

نکات مهم در رابطه با تزریق فیلر عبارت اند از :

1 . به توصیه های پزشک در جلسه مشاوره به خوبی دقت کرده و به آن ها عمل کنید.

2 . اگر از داروی خاصی استفاده می کنید حتما لیست آن ها را در اختیار پزشک خود قرار دهید.

3 . برای جلوگیری از بروز عفونت دو هفته قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم سیگار نکشید.

4 . برای کاهش تورم می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

5 . بلافاصله پس از تزریق می توانید به انجام کارهای روزانه خود بپردازید اما بهتر است برای انجام ورزش و فعالیت های سنگین یک هفته صبر کنید.

6 . سعی کنید سر خود را پایین نیندازید.

7 . انجام کارهایی نظیر پاکسازی و لایه برداری پوست را تا یک هفته به تعویق بیندازید.

8 . در صورت مشاهده عوارض غیر طبیعی و یا تشدید عوارض جانبی همچون تورم فورا نزد پزشک بروید.