جراحی بزرگ کردن بینی برای بینی های بسیار کوچک که با صورت همخوانی ندارند ، انجام می شود .

زیبایی صورت در بینی کوچک یا بزرگ نیست ، صورتی زیباست که اندازه بینی با سایر اجزای صورت هماهنگ باشد . اندازه بینی به نژاد هم بستگی دارد برای مثال در کشورهایی مثل کره و ژاپن اکثر مردم دماغ های خیلی کوچکی دارند و اغلب برای بزرگ کردن بینی به بهترین جراح بینی مراجعه می کنند . 

در کشور ما بیشتر درخواست ها برای کوچک کردن بینی است ولی زیباجویان عزیز در نظر داشته باشند گاهی برای رسیدن به چهره زیبا به جای کوچک کردن بینی باید اقدام به بزرگ کردن آن کرد . 

این که بینی شما برای زیبا شدن باید کوچک شود یا بزرگ ، تشخیص پزشک متخصصی است که برای عمل بینی به آن مراجعه کرده اید پس در انتخاب جراح خود بسیار دقت کنید.

کاندیدای مناسب رینوپلاستی افزایشی

جراحی بزرگ کردن بینی را با نام رینوپلاستی افزایشی هم معرفی می کنند . در این قسمت به شما خواهیم گفت چه کسانی مناسب عمل بزرگ کردن بینی هستند :

  • افرادی که به تشخیص جراح ، برای داشتن چهره ای زیبا و استاندارد باید بینی خود را بزرگ کنند . البته اشتباه متوجه نشوید بزرگ شدن بینی در حد استاندارد است و تا جایی که بینی به اندازه نرمال برسد و نه بیشتر . 
  • کسانی که بعد از عمل بینی دچار مشکلات تنفسی شده اند . معمولا علت این اتفاق کوچک کردن بیش از حد بینی است . این دسته از افراد برای حل شدن مشکل تنفسی خود مورد جراحی ترمیمی بینی قرار میگیرند .
  • در میان کسانی که بینی فانتزی را می پسندند افرادی هستند که می خواهند تغییرات بیشتری در ساختار بینی رخ دهد و تاکید بر کوچک شدن بیش از حد بینی دارند یا به اصطلاح بینی خوکی می خواهند . هیچ پزشک متخصصی کوچک کردن بیش از حد مجاز بینی را تایید نمی کند .
    این افراد شاید مشکلات جسمی و تنفسی بعد از عمل نداشته باشند اما به دلیل هماهنگ نبودن بینی با اعضای صورتشان ، از فرم بینی خود ناراضی هستند و می خواهند مدل بینی خود را تغییر دهند .

جراحی بزرگ کردن بینی

جراحی بزرگ کردن بینی

در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که پزشک برای بزرگ کردن بینی های که بافت شان آسیب دیده یا از بافت کافی برخوردار نیستند ، چکار خواهد کرد .

اگر نیاز به پیوند استخوان باشد جراح از دنده ها ، استخوان پشت آرنج ، سطح بیرونی جمجمه ، ستیغ ران و غیره استفاده می کند . پیوند استخوان از این نواحی هیچ گونه مشکلی را برای ساختار استخوانی ایجاد نمی کند .
اگر نیاز به استفاده از غضروف باشد جراح بینی از گوش ها و یا غضروف های اضافه در خود بینی برای این کار استفاده می کند .

3 دیدگاه برای “جراحی بزرگ کردن بینی

  1. حمیدتلاش گفته:

    سلام من حمیدتلاش استم درتهران میخواستم بپرسم آیا حزینه بلندکردن دماغ چقدر است؟ آیا منهم میتونم درست کنم

  2. Azande گفته:

    سلام،من میخواستم بگم ک بینیم کمی کوچک هست و احساس میکنم اگرم بینیمو بزرگ‌تر کنم خیلی زیباتر میشم،آیا امکان داره همچین چیزی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *