در این مطلب می خواهیم درباره جراحی بینی و بیماری های قلبی صحبت کنیم. امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان برای رفع عیوب صورت و افزایش زیبایی چهره خود برای انجام انواع عمل زیبایی اقدام می کنند که شایع ترین آن عمل بینی می باشد. در این میان برخی از افراد به بیماری های خاصی مانند صرع ، ام اس ،انواع بیماری قلبی و عروقی و غیره مبتلا هستند و مهمترین سوال این دسته از افراد این است که آیا آن ها هم می توانند مانند افراد معمولی عمل بدون خطری داشته باشند. در ادامه مطالب به پاسخ این پرسش پرداخته ایم با ما همراه باشید.

زمانی که شما برای انجام جراحی بینی به مطب مراجعه می کنید حتما بیماری خود را با پزشکتان در میان بگذارید تا وی آزمایشات و معاینات لازم را انجام داده و از وضعیت سلامتی شما مطلع شود. پس از بررسی های کامل پزشک به شما اعلام می کند که آیا شما شرایط لازم برای عمل بینی را دارید یا خیر.

مسلما افراد مبتلا به بیماری های قلبی نسبت به سایر افراد نیاز به مراقبت های خاصی از طرف جراح و تیم بیهوشی دارند.

در عمل بینی برای بیماران قلبی به چه مواردی باید توجه شود؟

در عمل بینی بیماران قلبی به مواردی همچون نوع دارویی که برای بیهوشی استفاده می شود ، مدت زمان بیهوشی همچنین حضور جراح بیهوشی و متخصص قلب در اتاق عمل باید توجه شود. برخی از بیماری های قلبی مانند پروپلاس دریچه میترال یا شلی دریچه قلب هیچ محدودیتی برای عمل بینی ایجاد نمی کنند با این موارد ذکر شده حتما باید رعایت شوند.

جراحی بینی و بیماری های قلبی
جراحی بینی و بیماری های قلبی

 

مراجعه به متخصص قلب قبل از جراحی رینوپلاستی :

اگر دچار بیماری هایی مانند نارسایی قلبی ، سکته قلبی ، ضعف عضله قلب هستید حتما قبل از اقدام برای جراحی رینوپلاستی نزد متخصص قلب بروید. متخصص قلب با انجام آزمایشات و معاینات لازم به شما اعلام می کند که آیا جراحی رینوپلاستی برای شما خطر دارد یا خیر. در صورت کسب اجازه از پزشک به تمامی نکات وی گوش کرده و مو به مو انجام دهید تا یک جراحی بی خطر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *