این نوع از جراحی لیفت صورت که به صورت طبیعی انجام می شود , می تواند سبب طراوات و شادابی و حس جوانی و زیبایی بر روی پوست انجام شود به همین خاطر دارای حُسن شهرت را زیاد را داشته , و جراح در قسمت های عملکرد جراحی از اطراف گوش شروع کرده و آن پوست اضافه را بر می دارد.

و بر روی لایه های بسیار عمیق پوست ها کار می کند , البته جراحی لیفت صورت جای خویش را به شیوه های معمولی و آسان همانند بوتاکس یا لیزر درمانی انجام گرفته می شود. و همین روند باعث بافتهای نرم و نازکی از جمله ماهیچه های صورت ، از دست رفتن چربی زیر پوست ، و نرم شدن  و تضعیف شدن پوست بیمار خواهد شد.

و از طرفی دیگر ، در مدت زمان ها و در مدت عمر طولانی ، سبب تواضع سلول های صورت شده و این فروتنی در پوست و در بافت های نازک و نرم دیگر از جمله همه ماهیچه های صورت روی داده می شود.

این نوع فروتنی از پوست سبب کامل تر شدن چین و چروک های پوستی ، و در نتیجه مجوف شدن زیر چشم ها و از بین رفتن و متمایز شدن گونه ها و پُر دست و پا گیر شدن قسمت زیرین صورت گرفته میشود.

دگرگونی های آتروفیک و کم حجم شدن سلول های نرم و چربی صورت , علاوه بر این که این عملکرد در جراحی سبب تغییر شکل صورت می شوند ، و خود عامل غیر مستقیم رایجی در  تواضع سلول های صورت هستند و همچنان لباسی که وسعت آن بر تن یک شخص نا توان می کنیم ، پوست نیز بر روی میزان حجم کمتری را بر روی ماهیچه و استخوان به صورت حداکثر در حالت تواضع پیدا می کند . به همین خاطر ، راههای درمانی افتادگی پوست و ماهیچه به صورت به دو بخش قطعی تقسیم می شوند.

مزایای جراحی لیفت صورت

در بینی کلینیک با در نظر گرفتن یک سری ضوابط ها در این روند های بهبودی با تشکیل افزایش میزان در سلول هایی به صورت لایه های نرم و نازک به طور غیر مستقیم فُرم  بالا بری پوست را می کند.

و این روش ها حداکثر در سن های میان سالی و در مرحله های اولیه تواضع پوست صورت کاربرد دو چندانی را داشته و در بردارنده پیوند و یا تزریقات چربی و با بهره گیری از ژل های نا پایدار حجم دهنده هستند

و در گروه هایی که سن های بسیار بالا و زیادی را در خود دارند این که پس از پنجاه سالگی مفید بوده و کاربرد چندانی را داشته و دارای شیوه های متفاوت در جراحی بالا برنده پوست صورت و گردن می باشند , در این روش ها به طور مستقیم از لایه ی پوست و مجموعه ای از ماهیچه ها به سمت بالا و عقب کشیده می شود , که جراحی های قدیمی یا کلاسیک لیفت صورت در پرداخته شده است.

البته در این بخش از گروه بیماران می توان برای رسیدن به هدف مطلوب تر، هم زمان با عمل جراحی های کلاسیک بالا برنده پوست از روش های فُرم دهنده ، به خصوص در پیوستگی چربی در قسمت ما بین صورت نیز استفاده کرد.

با این حساب گسترده ترین و متداول ترین بخش از جراحی لیفت صورت به روش غیر جراحی و  احتیاط آمیز , تزریق کردن بوتاکس می باشد که سبب صعود شدن و یا بالا رفتن ابرو ها و پیشانی و از بین رفتن چین وچروک های پوستی می شود.

تزریق کردن بوتاکس روش متداول و متناسبی است که در امروزه در برخی از موارد جانیشین جراحی های بالا برنده پوست صورت و پیشانی شده است و با توجه به , به درد بخور بودن آن در بالا و عوارض عجیب و غریب ، قطعا توصیه خواهد شد.

شیوه های مختلف برای عمل جراحی

روش های گسترده دیگر ، در تزریق کردن ژل های نا پایدار در سر حد میانی پوست صورت قرار گرفته است که در اشخاص میان سال سبب دراز شدگی قسمت ما بین صورت به بالا می شود.

البته همچون باید در نظر داشت که نیاز به روش تکرار شده در این تزریق ها و میزان تقریبا زیاد ژل در هر بار ، که از نکته های بر جسته منفی , استفاده از ژل به این منظور هست , از طرفی دیگر ژل های طولانی موثر و یا ژل های دائمی به دلیل خطرات بیماری های بسیار بالا به هیچ عنوان پیشنهاد و در خواست داده نمی شود.

از تمامی موارد ها خصوصیت ها و شیوه های دیگر نیز که با تاثیر داشتن بر پوست است , سبب محکم تر شدن و زیاد تر شدن کلفتی پوست می شود ، وجود دارند و به واسطه همکاران محترم در بینی کلینیک متخصص پوست بکار گرفته می شود.

همینطور با توجه به تدریج بودن اثر کردن آن ، این روش ها قاعدتا در آخر های سن های جوانی و ابتدای میان سالی و در مرحله های اولیه تواضع پوست ، خاصیت و کاربرد چندان خود را دارد.

از تواضع و یا افتادگی پوست  به طور کلی از سن های 40 سالگی به بعد شروع می شود و پس از سن پنچاه سالگی به بعد این علائم آشکار می شود و با توجه بر این که این سن در خانوم ها همراه با تحولات ساختاری و دیگر مرتبط به زیاد شدن سن می باشد.

در این سن ها ، بیماران بسیار زیادی با این شکایت ها مراجعه می کنند. پس در این موارد ها اگر تغییر و تکوین ها بسیار به ندرت باشد از این  اولویت اول می توان از روش های غیر جراحی مانند ژل و لیزر و غیره نیز استفاده کرد.

بهترین روش لیفت صورت در سنین بالا

همان طور که در مطالب قبل گفته شد از سن های چهل سال به بعد افتادگی پوست شروع خواهد شد و در سن های پنجاه سال به بعد هم نشانه های افتادگی آن بر روی چهره تصریح خواهد شد.

در موارد های واقع و جدی تر که نیاز به مداخله جراحی وجود دارد  با توجه به اینکه در این سنین معمولا افتادگی قسمت میانی صورت عامل اصلی مسن نشان دادن صورت بوده و افتادگی قسمت تحتانی صورت، هنوز روی نداده است،

بهترین روشی که قاعدتاً حتما توصیه می شود جراحی پیوند چربی یا همان تزریق چربی هست. که در این نحوه بعد از گرفتن چربی از بیمار و بهینه سازی کردن آن ، چربی را در سمت های متفاوت صورت و به خصوص قسمت های ما بین صورت ، در زیر چشم ها و گونه ها تزریق می شود , و زیاد شدن میزان در گونه ها سبب تولید نمای مطلوب تر و با طراوت صورت شده است و از طرفی دیگر سبب بالا برنده پوست صورت و یا به بالا کشیده شدن راستای میانی صورت می شود.

در این صورت باید حتما در نظر داشت که جراحی های لیفت به صورت کلاسیک طبق معمول در خصوصیت های افتادگی بسیار شدید در نیمه ی قسمت زیرین صورت و البته معمولا در سن های حداکثر به بالای پنجاه سالگی کاربرد خود را داشته و انجام این عمل جراحی ها به صورت بسیار سریع تاثیر گذار نمی باشد. و برای موثر بودن آن مدت زمانی که به دستور دکتر در نظر گرفته شده باید رعایت شود.

زیاد شدن سن ، بعد از جراحی های جوان سازی نیز همچنان ادامه خواهد یافت و تغییرات دژنراتیو و  فلج اعصاب حرکتی عضله صورت ، همانطور روی خواهند داد به همین خاطر نتیجه ی همه روش های شادابی و با طراوت بودن از نظر طی مدت زمانی محدود می باشد.
ماندگاری جراحی لیفت صورت

همچنان در مورد نیروی بالا برنده پوست صورت نتجه های معمولا تا حدود ده سال این روند با شما خواهد بود. مدت زمان باقی ماندن این نتیجه ها در جراحی های بالا بَری پوست گردن پایین تر است و در لیفت پیشانی ، این مدت ، پایین ترین آن می باشد.

به همین خاطر در شرایط و حال کنونی در تزریق بوتاکس در مورد های زیادی جانشین جراحی های لیفت یا بالا بری پوست پیشانی شده است. و باید در نظر داشت هنگامی که در انجام بالا بردن پوست صورت زود رس نباشد و به موقع و در حال حاضر انجام شود

و قاعدتا هر فردی بعد از آن ده سال از نظر روحی و روانی با کلیات شرایط سنی خود هم خوان بوده و به ندرت شخصی برای انجام مکرر عمل جراحی لیفت صورت ، مراجعه دوباره انجام داده خواهد داشت.

در ادامه این مطلب که می توان به یک نکته متدوال که به آن پرداخت در این است که عوامل متحول و گوناگون و پیچیده‌ ایی که بر ماندگاری بالا بری پوست صورت تاثیر دارد ، بهترین راه حل و استدلال بر این است که گفته شود ماندگاری آن به متغیر های متفاوتی وابسته است.

به همان میزان که تَبَحُر جراح در این ابتکار عمل به ان عنایت دارد ، نحوه و تکنیک استفاده شده در جراحی لیفت صورت نیز بسیار موثر است. بعضی از عمل‌ های لیفت ، دوره بهبودی کوتاه‌ تری را دارند،

به همین دلیل نتیجه های تمام این عمل‌ های بالا بری پوست صورت قطعا از لحاظ دائمی , ماندگاری کمتری را به خود خواهند داشت. و از آنجایی‌ که این نوع از عمل‌ های لیفت ، ماندگاری کمتری را به خود دارند ، این روند باید چند بار هی تکرار شوند. و این روش ها در عمل جراحی تاثیر به سزای خوذ را در طول مدت زمان به همراه دارد.

اهیمت مصرف دارو قبل از لیفت

دارو هایی همانند هیپرتانسیون جهت زیاد شدن فشار خون که باید تا روز آخر حتما ادامه پیدا شود و فشار خون قبل از جراحی باید تنظیم و کنترل باشد.

هم چنان پیش از جراحی وضعیت تیروئید باید در شرایط عادی و طبق معمول باشد و اگر فردی ، بیماری مرتبط به تیروئید را دارد ، آن بیماری باید حداق تنظیم و کنترل شده را باید داشته باشد.

دارو هایی از جمله نازک کننده یا رقیق کننده خون از نظیر آسپیرین مطلوب تر است از یک تا دو هفته قبل از عمل جراحی ، قطع شوند و در این طول مدت از دارو های رقیق کننده دیگری نیز از قبیل آرامش بخش های غیر استروئیدی و ویتامین های e استفاده نشود.

حتما سیگار از چهار هفته پیش از عمل جراحی حتما قطع شود.

و با توجه به این که سن بیمارانی که تحت جراحی لیفت قرار گرفته می شوند ، کلیه ی بیماران باید و حتما قبل از عمل جراحی لیفت  ، با پزشک متخصص قلب و عروق و هم چنان در صورت گرفتاری به هر بیماری خاصی که وجود دارد حتما با پزشک متخصص در آن زمینه و رشته ، برای خود مشاوره انجام دهند و از راهکار های لازم پزشکان مرتبط پیروی کنند .

و در صورت وجود بیماری های بسیار دردناک و شدید و همینطور غیر قابل تعادل و کنترل ، و بهتر بر این است که قبل از عمل جراحی فرآیند بالا برنده پوست دوری کرد و جراحی های بهتر و ساده تر ولی کم عوارض تر جایگزین تمام عمل جراحی لیفت صورت شوند.

هم چنان در بسیاری از موارد ها و خصوصیت ها برای هدف رسیدن به زیبایی و جوان سازی مناسب تر ، همراه با عمل جراحی نیروی بالا برنده پوست صورت ، جراحی های دیگری نیز انجام داده خواهند شد.

نتیجه گیری و حاصل نتیجه بهتر

با تمام وجود این مقالات که تا الان گفته شده است , که از این نوع عمل جراحی برای صورت در مدت زمان معین و شیوه ها و کارکرد های پزشک های متخصص در این زمینه که فعالیت گسترده ایی را دارند توصیه می شود برای هر عمل زیبایی به بینی کلینیک مراجعه کنید

و در بخشی از ادامه این نتیجه ها و این جراحی ها که به همراهی لیفت گردن با لیفت صورت است. که البته هر چه سن بیمار بالا تر باشد احتیاج به لیفت گردن حداکثر منجر می شود.

و اما در بسیاری از این بیماران ، با گذاشتن هم زمان پروتز چانه هم می تواند نتیجه مطلوبی از بالا بری پوست گردن را بهتر نمایان کرده و به اکثرا هم توصیه می شود , و همینطور از ماندگاری آن در سن های مختلف که این امکان را می دهد در جایی مسرور و با طراوت باشید.

و طبق دستور پزشکی عدم مصرف دارو پیش از عمل جراحی هم رعایت شود و قبل هم سیگار کشیده نشود که ممکن است معضل در حین عمل و برای پوست صورت شما اختلال ایجاد کند و به فُرم ظاهری و زیبایی خود در نیاید.

در نهایت و در موارد زیادی هست که می توان هم زمان با عمل جراحی لیفت پوست صورت ، لیفت پیشانی و همینطور ابرو ها را نیز به طور هم زمان انجام داد که البته با توجه به مدت تاثیر گذار بودن در این جراحی است که متناسب به برخی از جراحی ها که کوتاه تر است و از طرفی دیگر در دسترس بودن بوتاکس که در تزریق دوره ایی آن بسیار معمول و ساده بوده و همینطور پر ثمر هم می باشد ، و رغبت به نیروی فرآیند بالا بری پوست پیشانی هم کمتر شده است.

این نوشته در articles ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *