تزریق ژل به لب با هدف ایجاد تغییرات و زیبا کردن لب ها در کلینیک های معتبر و توسط پزشک انجام می گیرد. داشتن لب هایی با اندازه مناسب و حالت زیبا که هماهنگ با سایر اجزای صورت باشد در زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است ، از این رو افرادی که از این زیبایی بی بهره اند به دنبال راهی مناسب هستند تا لب های خود را زیبا کنند .

از طرف دیگر عوامل مختلفی هستند که بر زیبایی لب ها تاثیرگذار است . یعنی ممکن است شما لب های خوش فرم و زیبایی داشته باشید اما گذشت زمان و بالا رفتن سن تاثیر منفی بر لب های شما گذاشته باشد .

برای داشتن لبهای خوش فرم و زیبا چه کار باید کرد ؟

ابتدا باید با فیلرها و پرکننده ها آشنا باشید که ما در مقاله ای جدا به آن پرداخته ایم . ژل یک نوع فیلر محسوب می شود که بر حسب صلاحدید پزشک شما برای تزریق به لبهایتان انتخاب می شود .

ژل ها انواع مختلفی دارند و برای تزریق به نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال تزریق ژل به گونه .

مهمترین وجه تمایز بین ژل ها ، میزان دوام و ماندگاری شان است که با توجه به خواسته مراجعه کننده انتخاب می شود . اما از آنجایی که تزریق ژل لب روشی موقتی است این ماندگاری بین 3 ماه تا دو سال متغیر است .

بهترین ژل‌ها برای ناحیه لب ، ژل‌هایی هستند که حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن داشته، واکنش‌های ایمنی بدن را تحریک نکنند و سرطان‌ زا نباشند .

وقتی که کمی در مورد ژل ها اطلاعات کسب کردید حال زمان آن رسیده که که به یک مرکز معتبر یا پزشکی که با تجربه باشد مراجعه کنید .

علت تاکید ما بر این مسئله به دلیل وجود مراکز غیر استاندارد ، افراد غیر متخصص و استفاده از ژل های نامرغوب است . بسیاری افراد بدون داشتن تخصص کافی اقدام به تزریق ژل به لب می کنند که نتیجه دلخواه بیمار را به دنبال ندارد .

تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب

تزریق ژل به دور لب یا داخل لب ؟

لب ها باید هماهنگ با صورت باشد و یک متخصص خوب و باتجربه می تواند با اصلاح و اعمال تغییرات ، بهترین فرم و اندازه را به لب ها بدهد ، حال این نظر متخصص است که تزریق به دور لب ها انجام گیرد یا داخل بافت لب ( البته خواسته بیمار نیز مدنظر قرار می گیرد) .

عوارض تزریق ژل به لب

  • داشتن حساسیت به ژل : ژل‌هایی که از جنس هیالورونیک اسید هستند انتخاب مناسبتری برای تزریق به لب ها هستند .
  • درد : کرم بی حس کننده قبل از تزریق به لب ها زده می شود . لیدوکائین (ماده ای ضد درد) به همراه ژل در سرنگ مخلوط می شود تا درد تزریق به حداقل برسد .
  • احتمال ورم و کبودی بعد از تزریق : به توصیه های پزشکتان برای به حداقل رسیدن کبودی و ورم عمل کنید .
  • عدم قرینگی : اگر پزشک شما ماهر باشد به کمک تجربه و تکنیک تزریق ، این احتمال به حداقل می رسد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *