رفع چین و چروک صورت با پلکسر دارای مزایای بیشتری نسبت به سایر روش هاست که در این مقاله به این مزایا خواهیم پرداخت. چین و چروک پوست برای همه افراد چه زن چه مرد ، ناخوشایند است و انجام پلاسما برای رفع افتادگی و پیری پوست صورت می تواند چاره کار این افراد باشد .

در سالهای اخیر با معرفی روش درمانی پلاسما و اختراع دستگاه پلکسر پلاس توسط کمپانی GMV  ایتالیا اصطلاح جراحی نرم به عرصه علم پزشکی ارائه شد .  دانش و روش استفاده این دستگاه  توسط پروفسور Fipi و همکاران متخصص ایشان بوده و حاصل سالها تحقیق و مطالعه بالینی در ایتالیا و سایر کشورها می باشد .

پلاسما در واقع از حرارت دادن شدید گاز به وجود می آید به طوری که الکترون ها آزاد می شوند و یونها باقی می مانند. پلاسما خواص زیادی دارد که متفاوت با گاز است . پلاسما برخلاف گاز رسانای خوبی است . دمای پلاسما بسیار بالاست ولی همزمان فشار پایینی دارد بنابراین با تماس با ماده دیگر به سرعت سرد می شود و حرارت زیادی منتقل نمی کند.

بعلت تفاوت الکترومغناطیسی موجود بین نوک وسیله و بدن انسان ، این تخلیه یونی موجب تخریب بافتی و تصعید ( مستقیما از جامد به گاز تبدیل می شود ) اجزای پوست سطحی می شود .

مکانیسم رفع چین و چروک صورت با پلکسر

در این روش از تیغ و برش استفاده نمی شود و در واقع پوست یا چربی صورت برداشته نمی شود بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعید می شود و این مساله باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست می شود .

اگر مشتاق انجام این عمل شده اید باید این نکته مهم را به شما گوشزد کنیم که پلکسر در مورد چین و چروک هایی که ناشی از پوست اضافه بوده موثر می باشد .

 

رفع چین و چروک صورت با پلکسر
رفع چین و چروک صورت با پلکسر

مزایای رفع چین و چروک صورت با پلکسر

  • در این روش خبری از برش و جراحی نیست پس نگران عوارض جراحی و بیهوشی نباشید .
  • نسبت به روش های جراحی ، پلاسما تراپی هزینه مناسب تری دارد .
  • دوران نقاهت و عوارض جانبی در این روش نزدیک به صفر است .
  • به هنگام عمل با دستگاه پلکسر خبری از خونریزی، بخیه و اسکار نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *