فرم مناسب برای جراحی بینی مردان یکی از نکات مهمی است که باید قبل از عمل مورد بررسی قرار بگیرد. امروزه علاوه بر خانم ها بسیاری از آقایان هم به دلایل مختلفی مانند : انحراف تیغه بینی ، عدم تقارن سوراخ های بینی ، بزرگ بودن بینی ، افتادگی نوک بینی ، قوز بینی و غیره برای انجام جراحی زیبایی بینی اقدام می کنند. فرم بینی آقایان پس از جراحی باید حالت مردانگی خود را حفظ کرده و ظاهر زنانه پیدا نکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب به توضیح انواع مدل بینی و تفاوت جراحی بینی در زنان و مردان پرداخته ایم با ما همراه باشید.

انواع مدل بینی برای عمل

1 _ بینی فانتزی یا عروسکی :

در این مدل زاویه بینی نوک بینی و لب فوقانی 105 درجه بوده بنابراین روی بینی قوس ایجاد می شود ( در جراحی بینی فانتزی باید به این نکته دقت کرد که ایجاد قوس بیش از حد باعث عدم تناسب بینی با سایر اجزای صورت می شود ).

2 _ بینی طبیعی :

در مدل بینی طبیعی تنها عیوب بینی رفع شده و هیچ قوسی روی بینی ایجاد نمی شود بنابراین زاویه بین نوک بینی و لب فوقانی 90 درجه خواهد بود.

فرم مناسب برای جراحی بینی مردان
فرم مناسب برای جراحی بینی مردان

تفاوت جراحی بینی در مردان و زنان

صورت آقایان زمخت و استخوانی و اجزای آن درشت می باشد اما اجزای صورت خانم ها کوچک و اجزای آن ظریف می باشد. همچنین خانم ها تمایل دارند تا نتیجه جراحی روی صورتشان مشخص باشد در صورتی که آقایان می خواهند بینی شان حالت مردانه خود را حفظ کرده و تنها عیوب را برطرف کنند. بنابراین مدل بینی طبیعی برای آقایان و مدل بینی فانتزی یا عروسکی برای خانم ها مناسب است.

نکته : البته برخی از آقایان نیز تمایل دارند بینی خود را به شکل فانتزی عمل کنند و یا بالعکس خانم ها دوست دارند بینی شان حالت طبیعی خود را حفظ کند بنابراین مدل بینی طبیعی را انتخاب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *