امکان جراحی بینی و لیفت لب به صورت همزمان وجود دارد بنابراین اگر می خواهید علاوه بر عمل بینی ، لب را نیز بالا بکشید این موضوع را با پزشک خود مطرح کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

عمل بینی و بالا کشیدن لب چگونه انجام می شود؟

برای بالا کشیدن لب ناحیه کلوملا ( قسمت بین دو سوراخ بینی ) برش خورده و مقداری از پوست زیر آن برداشته می شود تا فاصله بین لب و بینی کمتر و لب فوقانی بالاتر بیاید. در جراحی بینی باز نیز پزشک برای دسترسی کامل به بافت بینی ناحیه کلوملا را برش می زند بنابراین در عمل همزمان بینی و لیفت لب ناحیه کلوملا با دو هدف متفاوت برش داده می شود.

در این شرایط امکان قطع شدن جریان خون در کلوملا بالا می رود که برای جلوگیری از این اتفاق جراحان باید نهایت دقت را به خرج دهند.

و اما در جراحی بینی بسته تمامی برش ها در داخل بینی انجام می شود به همین دلیل هیچ خطری بیمار را تهدید نخواهد کرد.

جراحی بینی و لیفت لب
جراحی بینی و لیفت لب

مزایا و معایب جراحی های همزمان با عمل بینی چیست؟

انجام جراحی های همزمان با عمل بینی دارای مزایا و معایبی است که با دانستن آن ها بهتر می توانید تصمیم گیری کنید.

معایب انجام دو جراحی همزمان این است که شما باید زمان بیشتری باید در اتاق عمل باشید همچنین ممکن است روند بهبود شما طولانی تر شود. برخی از افراد نیز توانایی پرداخت هزینه هر دو جراحی به صورت همزمان را ندارند.

و اما مزایای جراحی های همزمان نسبت به عمل مستقل این است که شما یکبار برای همیشه به اتاق عمل می روید بنابراین یک بار بیهوشی که خود دارای عوارض جانبی می باشد را تجربه خواهید کرد همچنین تنها یک وقفه کوتاه مدت در کار شما ایجاد می شود و شما می دانید که پس از اتمام دوران نقاهت می توانید بلافاصله به محل کار خود بازگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *